Клієнт скаржиться на роботу Монобанку, який заблокував гроші на його кредитній карточці. Він стверджує, що працівники банку без попередження перекрили доступ до коштів, якими клієнт користувався на кредитному ліміті.
Відповідний відгук залишили на сайті Мінфіну.
Чоловік стверджує, що в нього картка Монобанку вже декілька років. Після початку повномасштабного вторгнення не було можливості відкрити кредитний ліміт, проте, коли в банку знову дозволили це робити, клієнт почав користуватися ним.
"Картка завжди перебувала в пільговому періоді, на початку кожного місяця поповнював, щоб залишитись у ньому на потрібну суму. Сьогодні в магазині я отримую повідомлення, що користування коштами заблоковано, хоча картка, наголошую, у пільговому, і мінімальний внесок погашений. Тепер я маю заблоковані гроші і не маю на що жити. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!" – стверджує клієнт Монобанку.
Після війни на вагу золота: які професії зроблять вас багатими в Україні через 3–5 років
Вдарять морози й нічні, й денні: синоптики розповіли, коли в Україну прийде похолодання
Жінки на заводи, чоловіки – в окопи: ветеран закликав масштабувати мобілізацію
ПриватБанк попередив про нові тарифи з 1 січня: за що доведеться платити
Співробітники банку одразу ж відреагували на це повідомлення і залишили свій коментар під відгуком незадоволеного клієнта. У банку попросили вибачення, заявивши, що розблокували йому кошти.
"Приносимо вибачення за незручності. Детально все перевірили, всі обмеження зняли та ліміти повернули", – наголосили в Монобанку.
Нагадаємо, що Vodafone потрапив у гучний скандал через радикально підвищення вартості тарифів.
Як повідомляли раніше, клієнт Ощадбанку повідомив про нову схему шахрайства.
Як писав "Знай" раніше, ПриватБанк видав своєму клієнту пошкоджену купюру, після чого не поміняв її.