Кожному знайома ситуація, коли гроші на мобільному рахунку несподівано закінчилися. Перевірити, чому списали кошти і за які послуги оператор зняв суму з рахунку, можна за допомогою простих кроків.
У мобільних операторів України, таких як Київстар, Lifecell та Vodafon, існує безкоштовна послуга розшифрованої звітності. Це означає, що на ваш телефон надійде рахунок, у якому ви зможете побачити усю інформацію про надані послуги і списання коштів. Замовити послугу можна у мобільному додатку оператора, або особисто звернувшись до консультанта в фірмовому магазині. Який варіант ви б не обрали, вам це не коштуватиме ані копійки. Але при цьому ви маєте бути ідентифікованим клієнтом, тобто контрактним або зареєстрованим абонентом мережі.
Про це повідомили у пресслужбі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв'язку (НКЕК).
Там наголошують, що послуги з комунікації, що надаються знеособленому або анонімному клієнту, розшифруванню не підлягають.
У розшифрованому рахунку абонент зможе побачити наступне:
-
номер абонента
Популярні новини заразНадіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
-
вид послуги
-
обсяг наданої послуги
-
суму до сплати за кожен сеанс зв’язку.
Найлегше контролювати свої витрати за допомогою відповідних системних команд чи у системі самообслуговування. Найзручніше це здійснювати через особистий кабінет на веб-ресурсах оператора або у додатку на смартфоні.
Щоб дізнатися за що були списані кошти у Vodafone, наберіть комбінацію *101# або зателефонуйте за номером 111*1. Перевірити термін дії місячного тарифного пакета і залишок на рахунку можна за допомогою комбінації *101*4#.
Абоненти Київстару можуть дізнатись усю інформацію за номером 466*66, або набравши комбінацію *100*01*2#. Також допоможе застосунок "Мій Київстар".
lifecell надає послугу "Деталізований рахунок" через мобільну систему самообслуговування в розділі "Платежі та витрати". Необхідно ввести персональний пароль і ви отримаєте звіт за попередні 2 місяці, а також поточний.
Раніше ми розповідали, що Пропонують тарифи, які неможливо знайти: абоненти Київстару отримують дивні пропозиції
Також портал Знай повідомляв, що Нова Пошта пошкодила посилку: як оператор має компенсувати збитки