Клієнт Монобанку висловив своє незадоволення новим дизайном застосунку. Українцю не сподобалося оновлення у вигляді нових кольорів, розташування карт у меню і міні-ігор, а також в нього з’явилися проблеми з CVV.
Відповідний відгук клієнта Монобанку оприлюднили на сайті Мінфіну.
Не так давно у застосунку Монобанку з’явилося оновлення, яке зовсім змінило його зовнішній вигляд. Проте, не всім людям, які користуються цим банком, сподобався новий дизайн. Один з клієнтів стверджує, що в нього навіть з’явилися певні проблеми після оновлення.
"Занадто кольоровий, ракурс карт у головному меню взагалі не доречний. Основні кнопки, як і скрізь (Пумб, Акцент). Ачівки, міні-ігри. Хіба це все потрібно у банку? З'явилися проблеми з CVV після оновлення", – незадоволено написав клієнт Монобанку.
Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення
Лише $100 на місяць: адвокати беруться захистити ухилянтів від ТЦК, можна оформити підписку
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Представники ж банку одразу відреагували на цей відгук і написали під ним свою відповідь. У банку виправдалися за це оновлення і висловили шкоду, що клієнту воно не сподобалося. Водночас, у Монобанку вирішили написати клієнту, щоб допомогти йому з його проблемою.
"Нам дуже шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку. В новому дизайні ми намагались пофіксити проблеми та недоліки старого дизайну. Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти стосовно питання з CVV. Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!" – відповіли у банку.
Нагадаємо, як українцям за кордоном можна поповнити свою картку Монобанку.
Як повідомляли раніше, Монобанк заблокував клієнту доступ до грошей на кредитній картці.
Як писав "Знай" раніше, Монобанк розірвав договір з клієнтом без попередження.