Помилилися в номері банківської картки та випадково відправили переказ не тому одержувачу? Досить поширена проблема, яку не так просто вирішити. Як можна повернути свої гроші, розповіли спеціалісти Monobank.
У Monobank звернувся клієнт, який випадково припустився помилки в реквізитах і здійснив грошовий переказ не тій особі. Він поскаржився, що після звернення до служби підтримки йому не змогли допомогти.
За словами потерпілого, працівники банку просто знизали плечима, оскільки людина, яка отримала переказ, відмовилася його добровільно повертати.
На скаргу українця відреагували фахівці Monobank і підтвердили, що швидке повернення коштів можливе лише за умови, що людина, яка отримала переклад, погодиться її повернути.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
У фінустанові дали раду у таких випадках безпосередньо вирішувати питання з особою, яка отримала кошти або добиватися повернення грошей через Цивільний суд.
"Без згоди отримувача у нас відсутня можливість повернути вам кошти. Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду", - порадили у банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank "заморожує" власні кошти українців: хто може залишитися без копійки.
Також наш портал інформував, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карток: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, хочеш повернути гроші - чекай від місяця до півроку: клієнти "Monobank" в шоці від нових перевірок.