Помилилися в номері банківської картки та випадково відправили переказ не тому одержувачу? Досить поширена проблема, яку не так просто вирішити. Як можна повернути свої гроші, розповіли спеціалісти Monobank.
У Monobank звернувся клієнт, який випадково припустився помилки в реквізитах і здійснив грошовий переказ не тій особі. Він поскаржився, що після звернення до служби підтримки йому не змогли допомогти.
За словами потерпілого, працівники банку просто знизали плечима, оскільки людина, яка отримала переказ, відмовилася його добровільно повертати.
На скаргу українця відреагували фахівці Monobank і підтвердили, що швидке повернення коштів можливе лише за умови, що людина, яка отримала переклад, погодиться її повернути.
Комуналка по-новому: українців попередили щодо важливої процедури
"Ощадбанк" блокуватиме картки з 1 січня: хто може втратити доступ до коштів
ПриватБанк блокує картки після чужого списання: клієнти залишаються без грошей та відповіді
Стаж до 2000 року з'їдає вашу пенсію: про що варто знати, щоб зберегти виплати
У фінустанові дали раду у таких випадках безпосередньо вирішувати питання з особою, яка отримала кошти або добиватися повернення грошей через Цивільний суд.
"Без згоди отримувача у нас відсутня можливість повернути вам кошти. Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду", - порадили у банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank "заморожує" власні кошти українців: хто може залишитися без копійки.
Також наш портал інформував, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карток: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, хочеш повернути гроші - чекай від місяця до півроку: клієнти "Monobank" в шоці від нових перевірок.