Абоненти мобільного оператора "Київстар" звернулися з питаннями, які є дуже актуальними. Так як з 1 травня компанія підняла свої тарифи на обслуговування мережі, клієнтам цікаво, як за маленької пенсії та зарплати вони зможуть його оплачувати?

Ми зібрали питання, на які в компанії все ж таки зважилися дати відповідь.

  • Я так розумію компанія "Київстар" вирішила, що пенсіонери та інваліди з мізерними пенсіями повинні йти жебракувати, щоб сплатити нові тарифи, або відмовитися від Київстару зовсім. Я розумію, що ми – це крихта для Київстару, але ж...

мобільний зв'язок

У відповідь на цю претензію представники компанії пояснили, що підвищення цін є реакцією на зростаючі витрати на всі послуги та товари в країні:

"Наприклад, продукти в середньому подорожчали на 30%, пальне та проїзд у громадському транспорті майже в 1,5 рази зросли в ціні (на 40%), але ви платите у цих випадках за той самий обсяг послуг або товарів."

Популярні новини зараз

Водоканали почали відключати неплатників: який борг вважається "критичним"

Пенсіонери отримають значну доплату до пенсії: кому і скільки добавлять найближчим часом

ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо

Друг президента Зеленського Жека Кошовий зізнався, як "виживає" на 2 тисячі баксів у місяць

Показати ще

Вони стверджують, що попри це вони намагаються надавати більше хвилин для дзвінків та додаткові можливості для абонентів.

Звернення до Kyivstar / фото: скріншот Facebook

Наступне питання:

  • Скажіть мені будь-який сенс у вашій послуги "тимчасове призупинення обслуговування номера", якщо я блокую його відразу і ще тиждень знімають кошти?

Відповідь компанії: Якщо станом на 1 число номер був активним, оплата нараховуватиметься до кінця місяця, незалежно від того, що пізніше подано заявку на зупинення. Проте з наступного місяця поки номер тимчасово вимкнено, плата за тариф та підключені послуги не знімається (якщо номер залишається у цьому стані до кінця місяця). Кошти на рахунку зберігаються.
Більше про тимчасове призупинення номера на умовах договору ви можете дізнатись за посиланням.

Пенсіонерка з телефоном, фото пл.вгороде

І останнє запитання:
  • У мене пенсія 2361. Навіщо ви підвищили з 75 на 100? Я знаю, що ви зараз писатимете про ціни і все інше, але вам також потрібно зрозуміти, що з такою пенсією важко прожити і повернути тариф по 75.
У компанії відповіли: "Справді, ціна у вашому тарифі змінюється, проте він і зараз залишається одним із найдешевших з можливих варіантів не лише серед тарифів Київстар, а й загалом по ринку. Київстар довго утримувався від цього кроку. Проте зараз компанія не може не реагувати на економічну ситуацію в країні, тому змушена переглянути умови низки тарифних планів."
Також ми писали, що Київстар запропонував послугу для клієнтів із "драконівськими" умовами: можна не боятися піти в мінус