Всім українцям надається безкоштовна допомога лікаря та ліки за Програмою медичних гарантій. Проте, практикуються випадки, коли за ці послуги вимагають гроші.
У таких ситуаціях пацієнти мають право подати скаргу, як нагадують у Національній службі здоров'я України у Facebook. Там наголосили, що це є грубим порушенням.
"Якщо в медустанові, яка має укладений договір з НСЗУ, у пацієнта вимагали купувати ліки, які є у Національному переліку основних лікарських засобів або оплачувати послуги, які покриває Програма медичних гарантій, - це порушення", - йдеться у повідомленні. у повідомленні.
Якщо в установі вимагають хабар, пацієнт або його уповноважена особа можуть подати скаргу до НСЗУ через електронну форму на сайті або за безкоштовним номером 16-77. Крім того, представник пацієнта повинен мати відповідні документи - довіреність, свідоцтво про народження або довідку про опікунство.
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Також українцям надали цінні рекомендації для подання звернення:
- Вкажіть прізвище, ім'я та по батькові пацієнта, дату народження, дату події, що сталася з пацієнтом.
- Правильно вкажіть назву лікарні. Якщо ви можете, додайте код ЄДРПОУ – його легко знайти в інтернеті.
- Напишіть посаду, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка вимагала оплату за медичні послуги, ліки та інші матеріали.
Слід докладно описати ситуацію. Наприклад, які саме препарати вимагають докупити, скільки ви витратили на них або яку суму просили віддати в лікарні. Копії чеків на ліки чи медичні послуги також допоможуть встановити факт порушення.
Нагадаємо, що буде час до кінця року: кому треба міняти договір із ПФУ.
Раніше ми повідомляли про лікарняні по-новому: хто як і коли отримає виплати.