В Україні продовжуються регулярні відключення світла через пошкоджену або навіть знищену російськими терористами енергетичну інфраструктуру. Багато громадян відчувають на собі несправедливість через графіки відключення електрики, також не варто забувати про те, як ми всі злимось на росіян через те, що наші продукти буквально гниють у теплому холодильнику. Нерви на межі мільйонів.
Повернемося до серйозної дійсності, оскільки всіх злочинців з росії ми ще не встигли покарати, розуміємося на тому, що ми можемо вимагати від постачальників світла. Якщо оператор послуги справді порушив умови обслуговування, то на нього можна поскаржитися.
Цього разу наші читачі дізнаються, як поскаржитися на оператора, а також розберемося – у яких випадках постачальник електроенергії справді нічого не може вдіяти.
Перевірте графік вимкнення
Відключення світла можуть бути екстреними, аварійними та плановими. Планові відключення погодинні та розподілені між декількома групами дізнатися про розклад можна у свого оператора розподільчої системи (ОРС).
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу
У Києві та області, Одеській та Дніпропетровській області постачанням світла займається компанія ДТЕК. На сайтах компанії в цих регіонах доступні графіки відключень для кожного будинку, що обслуговується (для цього необхідно ввести свою адресу) – в ньому вказаний годинник, коли електрики не буде або може не бути. У цей час скарги на відсутність світла компанія не ухвалить.
Куди скаржитися?
Якщо електроенергію вимкнено в години дії "білої" зони, слід перевірити внутрішньобудинкові мережі на наявність несправностей. Для цього зверніться до управління свого ОСББ, ЖБК або до керуючої компанії, які у разі виявлення аварійної ситуації мають звернутися із заявкою до обленерго. Після її реєстрації енергетики зобов'язані провести перевірку обладнання на своїй стороні та звітувати про результати.
Звернутися до ДТЕК ви можете і особисто – зробити це можна письмово, електронною поштою, в соцмережах компанії або за номером гарячої лінії. Номери у різних регіонах різні.
Київ:
0800501588
+380672101588
+380502101588
+380732021588
+380442021588
Київська область:
0800400740
+380674957040
+380994957040
+380934957040
+380444590740
Дніпро:
0800301497
+380667909900
+380677909900
+380637909900
+380567909900
Донецька область:
0800500473
+380964500473
+380994500473
+380934500473
+380629450473
Одеська область:
0800409090
+380687509090
+380957509090
+380737509090
+380487059090
Що робити, якщо ОРС не реагує?
Якщо на сайті вашого постачальника електроенергії немає інформації про проведення аварійних робіт, електропроводка в будинку не пошкоджена, а світло не з'явилося після скарги до ОРС, ви можете звернутися до регулятора – до Нацкомісії з питань енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Зробити це можна одним із трьох способів:
- особисто – передавши звернення особисто чи через уповноважену особу НКРЕКУ за адресою: 03057, м. Київ, вул. Сім'ї Бродських, 19;
- онлайн – надіславши скаргу у листі на електронну адресу: pr@nerc.gov.ua;
- за телефоном: +380 (44) 204-70-27.
Нагадаємо, ваші діти будуть під потужним захистом: молитва для всіх батьків, яку потрібно читати регулярно.
Раніше повідомлялося, субсидії не буде: українцям нагадали, за яку провину можуть забрати допомогу.