Клієнтка Приватбанку поскаржилася на те, що банк отримав постанову виконавця про дозвіл на користування певною законом сумою на картці та затягує із розблокуванням грошей.
Про це вона написала на порталі Мінфіну.
Українка скаржиться, що банк отримав постанову від виконавця та свідомо ігнорує її виконання.
Жінка не може довгий час користуватися своїми коштами та скаржиться на недобросовісну роботу працівників фінустанови.
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
"Постанова про визначення поточного рахунку фізичної особи - боржника у банку для здійснення видаткових операцій, проте рахунок ще заблокований. Доказів неотримання Постанови банком не надано. "Хороша" схема", - написала вона.
У відповідь на такі звинувачення у ПриватБанку повідомили, що арешт буде знято протягом 1-3 днів після надходження до банку ухвали про зняття арешту від виконавчої служби або приватного виконавця.
Вже неодноразово клієнти фінустанови скаржаться на те, що рахунки вони блокують досить швидко, а ось зі зняттям арешту банк не поспішає.
Крім того, у банку підказали, що відстежити це отримання можна за поштовим трек-номером.
Нагадаємо, що ПриватБанк залишив клієнта без зарплати: все через "глюк" у банкоматі.
Раніше ми повідомляли, що прихована комісія від ПриватБанку: українці обурені необґрунтованим списанням грошей.
Також стало відомо, що Приватбанк блокує рахунки українців: чим пояснюють.