Клієнтка Приватбанку поскаржилася на те, що банк отримав постанову виконавця про дозвіл на користування певною законом сумою на картці та затягує із розблокуванням грошей.
Про це вона написала на порталі Мінфіну.
Українка скаржиться, що банк отримав постанову від виконавця та свідомо ігнорує її виконання.
Жінка не може довгий час користуватися своїми коштами та скаржиться на недобросовісну роботу працівників фінустанови.
Пенсіонерам нагадали про 90-денний ліміт: запізнилися – пенсію скоротять
5 хвилин роботи – сотні гривень економії: як підготувати батареї до зими і менше платити за опалення
Ухилянти матимуть лише два тижні: ТЦК попередили востаннє
Пенсія відсунеться на роки: нові вимоги позбавлять українців права
"Постанова про визначення поточного рахунку фізичної особи - боржника у банку для здійснення видаткових операцій, проте рахунок ще заблокований. Доказів неотримання Постанови банком не надано. "Хороша" схема", - написала вона.
У відповідь на такі звинувачення у ПриватБанку повідомили, що арешт буде знято протягом 1-3 днів після надходження до банку ухвали про зняття арешту від виконавчої служби або приватного виконавця.
Вже неодноразово клієнти фінустанови скаржаться на те, що рахунки вони блокують досить швидко, а ось зі зняттям арешту банк не поспішає.
Крім того, у банку підказали, що відстежити це отримання можна за поштовим трек-номером.
Нагадаємо, що ПриватБанк залишив клієнта без зарплати: все через "глюк" у банкоматі.
Раніше ми повідомляли, що прихована комісія від ПриватБанку: українці обурені необґрунтованим списанням грошей.
Також стало відомо, що Приватбанк блокує рахунки українців: чим пояснюють.