Уявіть собі, що одного дня ваш мобільний телефон раптово втрачає зв'язок з мережею, а потім на екрані з'являється повідомлення про списання значної суми з вашого банківського рахунку. Саме така ситуація трапилася з мешканкою Кривого Рогу, яка через технічні проблеми з мобільним оператором опинилася в центрі фінансового скандалу.
21 липня 2022 року близько 22:30 жінка помітила, що її телефон втратив зв'язок з мережею «Київстар». Незабаром на її фінансовий номер надійшли два повідомлення про переказ коштів: 29 122 гривні та 23 987 гривень. Операції були проведені в терміналі самообслуговування в Черкасах, хоча сама жінка знаходилася в Кривому Розі.
ПриватБанк вимагав стягнення заборгованості за кредитним договором на суму 63 200 гривень, наполягаючи, що саме клієнтка несла відповідальність за втрату коштів. Представники банку стверджували, що жінка сама, несвідомо, надала шахраям доступ до своїх банківських рахунків через фішинговий сайт «Приват-24».
Банк запевняв, що всі операції були санкціоновані клієнткою, яка підтвердила вхід у додаток під час дзвінка з банку. Відповідно, ПриватБанк наполягав, що жодних помилок з їхнього боку не було.
Якою буде максимальна пенсія у 2025 році: чи очікувати українцям на підвищення виплат
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу
Саксаганський районний суд Кривого Рогу розглянув справу та виніс рішення на користь жінки. Суд постановив, що ПриватБанк не зміг надати достатніх доказів вини клієнтки. Було виявлено, що операції проводились без використання платіжної карти, і жінка не сприяла втраті чи незаконному використанню своєї фінансової інформації.
Суд також звернув увагу на те, що банк не зміг спростувати факт шахрайських дій невстановлених осіб. Тому ПриватБанк зобов'язали відновити стан карткового рахунку клієнтки до моменту проведення шахрайських операцій.
Нагадаємо, Інтернет закінчився, "гудки" не йдуть: Київстар, Vodafone та lifecell підказали шлях до збільшення послуг
Раніше ми розповідали, що Українцям повернуть кошти за мобільний зв’язок, але пощастить не всім
Також, "Київстар" запроваджує перевірку абонентів: який документ вимагатимуть