Мобільний оператор "Київстар" оголосив про тарифні зміни у квітні. Абоненти скаржаться, що зв'язок їм уже стає не по кишені. Про це свідчить реакція українців у коментарях на facebook-сторінці компанії.

Один з абонентів поскаржився, що новий перегляд тарифів робить зв'язок для більшості громадян справжньою розкішшю. При цьому він зазначив, що до пакетів послуг додають більше гігабайтів інтернету - не всі їх використовують, але доплачувати доводиться кожному.

"Київстар", скріншот: YouTube

"Зі своїми змінами у квітні ви втратите клієнтів. Бо не всі можуть більше платити і не всім потрібні гігабайти інтернету. Ви не враховуєте потреби та можливості клієнтів та втрачаєте довіру", - поскаржився абонент.

Київстар, мобільний телефон. Фото: Знай.ua

Популярні новини зараз

Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку

Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку"

"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну

Показати ще

У "Київстарі" пояснили, що аналізують активність абонентів і на підставі даних ухвалюють рішення про коригування та наповнення тарифних планів. Водночас додали, що кожен абонент може підібрати оптимальний для себе тариф, якщо його не влаштовує чинний.

"Ми уважно ставимося до потреб наших абонентів, аналізуємо, які послуги найбільш затребувані та в якій кількості. І на основі цих досліджень пропонуємо абонентам оновлені умови", - пояснили в компанії.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше портал Знай повідомляв, Київстар попередив українців про зміни: на що чекати абонентам.

Також наш портал інформував, абоненти Vodafone скаржаться на неправомірні списання: тариф проплачено, а гроші зникають.

Крім того, ми писали, я не брав кредит: українець купив гарний номер "Київстар", а разом із ним став винен гроші.